Jeg kom på at jeg manglet en del klipp i den forrige videon min, så her er en til.



Er det noen som ser på disse klippene i det hele tatt, eller kaster jeg bort tiden min?

Labels: , , , , ,

11 Respons pŒ “Good times 2”

  1. # Blogger Sif

    Å, jeg ser og jeg ler og ler :D

    *klappe og danse*  

  2. # Blogger Fred Ut

    Og blir glad i hjertet mitt for andre gang i dag (første gang var julekalenderen i M-juleheftet. Hvor god smak er det mulig å ha engentlig?).  

  3. # Blogger Jannicke

    Sif: Så bra! *klapper med, men holder seg for god til å danse*

    Fred ut: Hvem er det som har god smak, du som leser M og kommer innom the Cortex Feed, eller jeg som legger sammen så mange bra klipp? (Jeg kom akkurat på at jeg ikke har med at Jeremy og Richard saboterer James sitt air con!)  

  4. # Blogger Fred Ut

    Tenkte vel egentlig aller mest på Mads Eriksen. Vel er vi relativt høyt opplyste individer, men en mann som referer Watchmen, The Last Ninja, Hitchhiker´s Guide to the Galaxy, Chtulhu, Ting som er tatt bort fra Star Wars, He-Man, Army of Darkness, Bing og Bringsværd, Knutsen og Ludviksen OG i tillegg er smart nok til å sette de to fordekte the Day the Earth Stood Still - referansene ved siden av hverandre i EN julekalender gjør oss til dverger.

    Og det er bare det jeg husker fra toppen av hodet.  

  5. # Anonymous Anonymous

    Du skulle tatt over ansvaret for årskavalden på NRK, Jannicke! Med frie tøylar, utover både år og kanaltilbod, kunne det blitt ganske bra!  

  6. # Blogger Jannicke

    Jeg hadde rocket hardt med årskavalkaden! Jeg kunne spredt Ordet til massene! Neste gang må jeg også huske Spike sin lille "And now I'm just a biiiig, fluffy puppy with bad teeth" tale.  

  7. # Blogger Henning

    Helt bortkastet for min del, siden pcen min ikke fikser den enorme oppgaven det er å vise bilder i kjapp rekke følge. Den klarer forresten ikke å avspille musikk heller...

    Så jeg setter med pris på det skrevne ord.  

  8. # Anonymous Anonymous

    Jeg ser! Det kan jo være riktig så vanskelig å lete frem til disse gode klippene selv, og da er det fint å ha noen med peiling som poster linker i bloggen sin :)  

  9. # Blogger Jannicke

    Emilie, ikka bare poster jeg linker, jeg er faktisk den som klipper sammen og laster opp og, for akkurat så kul er jeg!  

  10. # Anonymous Anonymous

    Har faktisk sett Dr. Who utelukkende pga bloggen din. Veldig bra jobbet! Gleder meg til marslivet nu;-)  

  11. # Blogger Jannicke

    Peter: Det er veldig hyggelig å høre! Håper Doktoren falt i smak. Tolker jeg det rett når jeg nå tror du skal se Life on Mars i tillegg? For jeg er automatisk bestevenn med alle som liker Life on Mars.  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter