Gårsdagens episode av Top Gear var så fantastisk at jeg ikke er i stand til å beskrive den selv. I stede velger jeg å poste hva andre mennesker har sagt om den på forskjellige forumer:

-James objects to being beige......
-But not to being homosexual!

- TURFING, GAY JOKES.
OH JAMES. TAMPONS.

-Was Jez talking about himself and well oiled eunuchs? Or did I imagine that?
-YES. 16 of them, I think.

- Jeremy in his everyone else's reading glasses was brilliant.

- I'd love to actually see James going into a shop and buying tampons.

- Thanks to Jeremy, I have the mental image of James with a tampon bandolier now.

- YES, TOP GEAR, CLEANING AND TAMPONS. NOBODY REALLY BELIEVES THAT YOU'RE A CAR SHOW ANY MORE, YOU KNOW.

- My love for James appears to have abruptly quadrupled. The way he will happily allow aspersions to be cast on his sexuality is marvelous.

Da skal jeg bruke de neste timene til å se om noen på Internett er villige til å selge en Peel Trident.

Labels:

10 Respons pŒ “Made of awesome!”

  1. # Anonymous Anonymous

    Eg klarar ikkje bestemme meg om eg har mest lyst på sportsvarianten (den du linka til) eller den vanlege...  

  2. # Blogger Jannicke

    Jeg sleit litt med den avgjørelsen, jeg og, men til syvende og sist var Tridenten for kul. Og om du lurer fant jeg ingen som var til salgs. (Ja, jeg lette faktisk)
    Sett siste episode av Top Gear? Jeremy Clarkson (og sånn ca.alle i BBC studioet) kjører rundt i en blå Peel P50. Det er helt fantastisk, og hadde det ikke vært for tamponghistorien hadde det nok vært den beste delen av programmet. Denne episoden var desidert best av sesong 10. Jeg ler fortsatt bare jeg tenker på den!  

  3. # Anonymous Anonymous

    Testen av minibilen var kanskje det morsommaste denne sesongen, og utgjorde med Ronnie Wood og Bugattigreia den kanskje mest stabilt gjennomførte episoden.

    Av enkeltinnslag frå studio set eg piperøykinga frå forrige gong høgst hittil i ses10. Spesielt når Jeremy røykte pipa feil veg :D

    For å koke det heile ned til eit lite poeng; det første eg gjer måndags morgon er å sjå Top Gear :)  

  4. # Blogger Jannicke

    Jeg forrelsket meg helt i John Humphries når han stjal minibilen! Hele den saken var fantastisk!
    Er enig i det med pipa, men om du har sett the news uncut tror jeg saken om å runke i en lambo. (ser du på news uncut? Fantastiske greier)

    Mandagsmorgen er Top Gear morgen! Er finalgear og din venn i nød?
    Å, bare sånn mens jeg husker det: Vil du gifte deg med meg?  

  5. # Blogger Jannicke

    This comment has been removed by the author.  

  6. # Blogger Jannicke

    Vil forresten også nevne at jeg har skrevet om piperøykingen hvis du scroller nedover.  

  7. # Anonymous Anonymous

    News uncut må sjekkast ut.. Finalgear er derimot god venn av meg :)

    Skal gi Life on Mars ein sjanse igjen, viser det seg å slå betre an enn sist så ser eg ingen anna løysing enn at me må gifte oss..  

  8. # Blogger Jannicke

    News Uncut ligger ute på topgear.com. De skal komme ut mandagen etter sendingen, men ettersom Top Gear er, som Clarkson liker å si, "ambitious, but rubbish" kommer de aldri før tirsdag-onsdag. Finalgear er også en av mine bedre venner. Torrent en time eller to etter programmet er sendt=WIN!

    Får håpe Life on Mars faller i smak, singellivet begynner tross alt å bli litt kjedelig.  

  9. # Anonymous Anonymous

    Fann News Uncut for ep 1 og 2 (ses 10) på YouTube, det var fantastisk. Eg synst dei var drøye på humoren på tv, men dette var jo godsakene!  

  10. # Blogger Jannicke

    "I've seen you multi-task while driving."
    "No, you can't talk about that on tv."
    "That isn't in the highway code; Don't wank when driving your lambo." *dør av latter nok en gang*  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter