Jeg satt på en benk i en park i dag og tegnet da en mann kom bort og lurte på hva det var jeg satt og tegnet på. Det var faktisk litt pinlig å innrømme at det skulle forestille en mann som dyttet en annen mann ned fra en bygning.
Han gikk sin vei etter det.

Jeg har et lite spørsmål som gjerne må diskuteres i kommentarfeltet mitt i det vide og det brede. Jeg skulle satt en aldersgrene på hvor dypt man fikk lov å gå (ufint ordspill ikke tiltenkt), men uforsiktig bruk av internett har ført til angst og mareritt jeg tviler på at noen kan overgå.
Uansett, her er spørsmålet mitt:
Om zombier eksisterte, ville det vært ulovelig å ha sex med dem? Faller zombier under nekrofililoven? Det samme gjelder forsåvidt vampyrer.

Labels: ,

6 Respons pŒ “Jannicke er et meget forstyrret individ.”

  1. # Anonymous Anonymous

    Zombier er uten tvil nekrofili. Eller i alle fall ganske perverst. Tror nemlig ikke zombiekjøtt er verken varmt eller fleksibelt som det er på levende mennesker, og dermed ville hele greia bare bli skikkelig feil.

    Vampyrer derimot, det tror jeg kommer mer an på øyet som ser.

    Uansett: Du er en skikkelig pervo, og slike grisete ting hører ikke hjemme på internett.  

  2. # Anonymous Anonymous

    Jeg håper på bilder av Jannicke og Spike i skjønn forening... =D  

  3. # Anonymous Anonymous

    Mmmm, zombiesex :P  

  4. # Blogger Iversen

    Ole er så dømmende. Zombier er sexy!  

  5. # Anonymous Anonymous

    Såklart zombier er sexy, Iversen, du ser meg da ikke krangle på det!

    Ville bare si at det å faktisk ha sex med en zombie, i motsetning til å bare stirre siklende på avstand, ikke helt lever opp til hvordan du forestilte deg det.  

  6. # Blogger Fred Ut

    Fra et gutteperspektiv blir det vel omtrent som den ekleste scenen i Crash. Ugh.  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter