Når går egentlig The 5 O'clock Show?
Jeg må innrømme at sitatet ble funnet på et særs hjernedødt forum.

Labels: ,

3 Respons pŒ “Beste sitat ever!”

  1. # Anonymous Anonymous

    Wow...
    Som min far pleier å si; "Det er dessverre ikke straffbart å være dum". :P  

  2. # Blogger Esquil

    Jøssda, enda en kul oslobabe i klikken rundt storrusten. har dere en kilde der nede?

    det jeg prøver å si er at du blogger bra, håper frekvensen øker igjen.  

  3. # Blogger Jannicke

    Takker og bukker, esquil. Jeg må nok innrømme at jeg har mine kilder, i hovedsak hanett og DVD, men de skiller seg fra Kristin sine, som gjerne kommer fra Darth Real Life.
    Skal se om jeg ikke kan få gjort noe med frekvensen av poster. Har et par poster i tankene.  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter