Det var en søndagskveld.
Jannicke satte seg ved dataen for å slå ihjel litt tid.
"Internet er kjempe, kjempefint" nynnet Jannicke.

Plutselig oppfattet hennes sylskarpe ører en lyd...


Lynraskt grep hun etter en sort t-skjorte hun hadde liggende.


Hun kastet den elegant over seg...
...tredde den over ansiktet...

...og bandt ermene fast bak hodet.

Med et par godt innøvde justeringer var hun klar.

Hun reiste seg opp og strakk seg etter katanaen sin.


Lydløst gled den ut av sliren.


Hun stormet ut av rommet med så lette skritt at kattepoter over et teppe kunne overdøvet henne...

...og drepte den skamløse fotografen som hadde våget å ta bilder av noe så mystisk som hun var.


Dette kan muligens passe inn som post 2 i serien "Hvorfor Jannicke ikke har kjæreste." Post 1 kan du finne her.

Labels: , ,

9 Respons pŒ “På 1-2-3”

  1. # Blogger Åsmund

    Haha! Noen som har lest for mye M...  

  2. # Blogger Isobel

    Du kan se hatet i øynene på det siste bildet der. Jeg tenker at fotografen måtte moppes opp fra gulvet etterpå.  

  3. # Anonymous Anonymous

    OMG!

    At du har katana er en ting, drakten er verre!  

  4. # Anonymous Anonymous

    Åsmund: Du kjenner meg for godt.
    Isobel: Det er kjipt å vaske lillesøster ut av teppet.
    Knut Roger: Om sant skal sies har jeg ikke drakt. Jeg har svart bukse, genser og t-skjorte. Trenger ikke mer for å være t-skjorteninja.  

  5. # Anonymous Anonymous

    Du er faktisk ganske pen, og jeg prøver ikke å være sleip på noen måte. Dette minner meg dessuten om tipset jeg las i M her forleden, som også en annen kommentar viste til.

    Stå på med flere komiske innslag av denne typen, fornøyelig!  

  6. # Anonymous Anonymous

    Nå hadde vel ikke en ninja egentlig hatt katana, men et utvalg av andre våpen og voldelige bondeverktøy.

    ...svart skurtresker?

    ...ledd-ljå?

    ...subsidi-ato?

    Norsk ninja kan være skummel.  

  7. # Blogger Åsmund

    Hvordan føles det å bli sjekket opp på nett, Jannicke? Jeg har forresten store planer om noe liknende...  

  8. # Blogger Jannicke

    Bjarne: Du kan ta det med ro, slike komplimenter tas ikke ille opp. Jeg kan muligens ha *host*stjålet*host* blitt inspirert av t-skjorteninjaene i M, ja, og Ninja-Jannicke vil muligens vende tilbake, men du vet aldri med ninjaer.

    Stoffern: Jeg skal se hva jeg kan gjøre med arsenalet mitt, men for øyeblikket var katana alt jeg hadde, og nød lærer som kjent naken ninja å spinne.

    Åsmund: Ganske hyggelig, fakisk. Jeg venter i spenning på planene dine.  

  9. # Anonymous Anonymous

    Hobbykokk som kan lage 4-retters fra bunnen, med forkjærlighet for italienske og britiske superbiler er tilgjengelig på markedet. Har deltidsjobb innen IT-bransjen i sommer, og bruker gjerne tiden på nedlastede TV-serier (Studio 60, Heroes, Weeds og entourage). Kommer med ferdig installert ekstrautstyr som : xbox 360, pastamaskin, allværsjakke og mørkerom.

    darth_kjelstrup@hotmail.com  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter