Som mange av dere vet, har jeg motsatt meg det å bli medlem i facebook i lang tid nå. Jeg visste hvordan det ville gå, og jeg har alt en haug med andre ting på internett som opptar tiden min. I dag ble jeg registrert alikevel, men mot min vilje. Mamma ville ha en venn til på sin relativt korte venneliste, så hun registrerte meg uten min tillatelse. Så ble hun sur fordi jeg allerede hadde 7 mennesker som ville være venner med meg før jeg i det hele tatt var registrert.
Jeg vet at jeg kommer til å være hekta før det kvelden er omme, for å registrere meg på slike ting er litt som å snike seg inn midt på natta og sette ett shot med heroin i hovedpulsåren min. Det er ufint, er det!

Labels:

2 Respons pŒ “Facebook”

  1. # Blogger Isobel

    Slett kontoen din med EN gang. Fort som fy! Facebook er ondskap.  

  2. # Blogger Åsmund

    Mener du at du vet hvordan det er å bli satt heroin på midt på natta?  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter