På vei hjem fra Blindern i dag, kjøpte jeg meg det nyeste Empire som viste seg å fylle 18 år i denne utgaven. Dette feiret de med et ekstrahefte om filmer med 18årsgrense, rikt dekorert med bilder. Jeg tenkte at jeg var stor og tøff, og hadde tross alt sett 18 årsgrense før, men i det jeg åpnet side 8 av bilaget, hylte jeg i beste Tone-stil og holdt på å miste bladet. Jeg er fortsatt litt uvell etter det bildet.

Labels:

6 Respons pŒ “Iiiiik”

  1. # Blogger Tone

    tone-stil er bra, jannicke:)hever kulhetsfaktoren mange hakk;)  

  2. # Blogger Åsmund

    Jeg må jo spørre... kan du legge ut bilde?  

  3. # Blogger Jannicke

    Du kan finne bildet her:
    http://i167.photobucket.com/albums/u128/Culf/iii.jpg
    Det er nakenhet i det, og generell ekkelhet.  

  4. # Blogger Isobel

    Nais. Jeg glemmer fortsatt ikke da jeg i en alder av rundt 17 bladde i nyeste eksemplar av Spirit, for med ett å komme over en helsides reklame som ikke var annet enn et gigantisk bilde av en nylig gjennomført tungesplitting. AU.  

  5. # Blogger Jannicke

    Minnes vagt at noen viste sin mye yngre kusine dette bildet.  

  6. # Blogger Isobel

    Hm. Det hadde jeg glemt. Tydelig at jeg har tatt min rolle som oppdragende eldre kusine meget seriøst.  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter