Jeg må nok poste video nok en gang, men denne gangen er det desverre ikke Top Gear. I stede er det en blanding av noe jeg liker, dvs. vanvittig dårlig 80-tallsmusikk, og noe Kristin og Magnus liker, men det kan dere selv oppdage hva er.
La oss bare si det slik at jeg har sett videon fire ganger siden jeg oppdaget den i går, og hørt sangen sikkert 10-15 ganger etter at jeg lastet den opp på iPoden min i morges. Den har gått på repeat siden!


Edit: Jeg har nå sett den fem ganger. Den er bare ikke til å motstå!

Labels: , ,

1 Respons pŒ “Pop! goes my heart”

  1. # Anonymous Anonymous

    Ohh! Hugh Grant!

    Tror det var best for ham at han satset på en filmkarriere.  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter