Min iPod har humoristisk sans. Jeg vet at jeg har sagt det før, men jeg sier det igjen. Den har en tendens til å tøyse litt med meg. F.eks. spiller den alltid en Backstreet Boys sang etter klassikern "Which Backstreet Boy is gay". Slike ting gjør hverdagen min litt lysere, men for noen dager siden overgikk min elskede TK-421 seg selv (ja, den heter TK-421. Alle elektriske duppedingser skal ha et navn, helst et som reflekter dens personlighet. Mine har stort sett navn som er en miks av tall og bokstaver). Tilbake til historien;
For noen dager siden satt jeg og slettet gamle meldinger på telefonen min, så jeg kunne få plass til nye. Jeg kom over en gammel klassiker, et svar fra min kjære mor etter at jeg hadde skrevet "Du er psyk, mamma, psyk, psyk, psyk!" Hun hadde sendt dette tilbake "Psykisk sykdom krever respekt på linje med annen sykdom. Syntes ikke jeg så spor av respekt i meldingen din, lille venn." I samme sekund som jeg hadde lest ferdig den meldingen, startet TK-421 på sangen Special Fred, av Steven Lynch. For de som ikke har hørt den, trykk play.




Som dere kanskje skjønner, ble det endel latter på offentlig sted. Mens jeg var alene. Ikke bra. Veldig ikke bra.

-------------------------------------

Jeg har aldri vært våken tre døgn på rad. Alt annet er sant.

Labels: , , ,

2 Respons pŒ “iPod”

  1. # Anonymous Anonymous

    Du må høre "Beelz" og "Tiny moustache" av ham også; jeg har en tendens til å bryte ut i latter i kantinen når jeg hører på dem. (Steven Lynch ruler)  

  2. # Blogger Isobel

    I AM TEH WINNER!  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter