Jeg må være den eneste jenta i verden med en morfar og en grandonkel som kommer med seksuelle vitser!

Labels:

10 Respons pŒ “Arr på sjelen”

  1. # Blogger Isobel

    Øh. Da har vi kanskje noe til felles. Gi dem en rapp på stumpen fra meg og si at de skal oppføre seg pent.  

  2. # Blogger Jannicke

    Glemte helt at det er fem andre kvinnelige barnebarn med i bildet. Jeg er altså én av seks jenter som har en morfar og en grandonkel som kommer med sexuelle vitser.  

  3. # Anonymous Anonymous

    Jeg har desverre en mor som sender meg sex-smser. Teller det? Bestemor fortalte også om hvor lenge hun og bestefar hadde sex. Uoæægh!  

  4. # Anonymous Anonymous

    dette er ting jeg helst ikke vil vite... :S  

  5. # Anonymous Anonymous

    dette er ting jeg helst ikke vil vite... :S  

  6. # Blogger Jannicke

    Knut Roger: Mamman min har også lært meg alle de groveste vitsene jeg kan.
    Sol: Hvordan tror du det er for meg!?!  

  7. # Anonymous Anonymous

    Jeg er litt lysten på å høre hva slags vits(er) du fikk høre?  

  8. # Anonymous Anonymous

    jeg kommer til å angre... men jeg er enig med iversen: hva slags vits(er), eller kan det ikke publiseres på nettet..? :S

    (slo meg nå: hvorfor i ALL VERDEN vil JEG vite det?!?!)  

  9. # Anonymous Anonymous

    Vitsen var ikke spesielt ille. De begynte å snakke om at de fortrakk jenter framfor gutter, og Morfar sa noe om at de små forskjellene var gode å ha, så sa onkel ole at de ikke behøvde å være så små, også lo de. De har kommet med verre saker før.  

  10. # Anonymous Anonymous

    Vitsene er sånn sett ikke grusomt grove, men man skal SKAL DA IKKE UNDER NOEN OMSTENDIGHETER få sånne vitser av hun du suttet på puppene til i tidlig alder. (nok en gang: UOÆÆGH! Blærkh)  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter