Åsmund har memet meg. Jeg har aldri blitt memet før. Jeg er veldig stolt, og skal gjøre mitt beste for å gjøre ære på dette oppdraget. Beklageligvis er jeg en veldig, veldig åpen person som har fortalt stort sett alt om meg selv til alle jeg kjenner, så det er veldig få overraskelser jeg har å komme med. Alle kjenner til min tur til Rygge. Alle kjenner til at jeg ble kastet ut av balletten. At jeg dreit meg ut på freestylekonkurranse...
Jeg kommer aldri til å være taus og mystisk. Jeg kommer alltid til å forbli jenta som snakker så mye at hun ikke rekker å oppleve nye ting mellom hver gang hun forteller noe, så hun gjenntar alle sine historier gang på gang på gang på gang.... Det er meg. Jeg har ikke nye historier. Bare historier jeg har fortalt minst tre ganger før. I dag skal det forandre seg. I dag skal jeg fortelle 5 ting dere aldri visste om meg, og en ting som uansett ikke er sant. Lykke til, både til dere og til meg!
  1. Jeg har vært våken tre døgn i strekk en sommerferie som et eksperiment. Det var en svært dårlig idé.
  2. Jeg har vært forelsket i en fiksjonell karakter.
  3. Jeg har har hatt mange kallenavn oppgjennom. Blandt dem har vi Jakke, Janke, Jannitte, Jan og duttebassen til pappa.
  4. Jeg har blitt spurt om det er mulighet for at jeg har asberger syndrom av tre forskjellige mennesker. To av dem er foreldrene mine.
  5. Jeg ble født med hull i halsen. Det ble ikke sydd sammen før jeg var 5 år gammel.
  6. Jeg har, på tross av å sette min ære i å være en filmnerd, aldri sett en Gudfaren film.

Da er det bare å gjette på hvilken som er løgn. Et par av tingene som står her er det nok noen som vet allerede, men jeg er ganske fornøyd med hvor obskure de fleste er.

Og Iversen, mailen min er iaur86(at)hotmail.com, om du skulle få bruk for den når jeg har postet litt mer. ;)

Labels:

7 Respons pŒ “Ting du forhåpentligvis ikke vet om meg fra før”

  1. # Anonymous Anonymous

    La meg ta dette punktvis:
    1. Tre døgn er ingenting, min rekord er nesten seks. Jeg tipper dette stemmer.
    2. Har ikke alle vært forelska i fiktive folk? I know I have.
    3. Janitte? Nei, den kjøper jeg ikke.
    4. Tja, Asperger trenger jo ikke å være så påfallende. Jeg tror dette stemmer. Filmnerder med respekt for seg selv har fått dette spørsmålet flere ganger.
    5. Hull i halsen? Jada!
    6. Det er greit, Jannicke. Det er lov å ikke ha sett klassikerne. Jeg har for eksempel aldri klart å se ferdig Citizen Kane. Fæl lyd.

    Fasit slutt.  

  2. # Anonymous Anonymous

    Jeg tror hullet i halsen er fake.  

  3. # Anonymous Anonymous

    Stjal ikke jeg BH'en din engang? Mens du hadde den på? Og brukte den som hatt? Før jeg viftet med den foran resten av hytteturgjengen? Og drakk ikke du opp vodkaflasken min etterpå som straff?

    Sånn for å spore av temaet, lizm.  

  4. # Blogger Isobel

    Jeg tror ikke du er i stand til å holde deg våken i tre døgn!  

  5. # Blogger Åsmund

    1: No problem
    2: Forsåvidt en løgn - vi snakker om minst tolv.
    3: Jadda, den biter jeg med agn og snøre
    4: Hva er askebegersyndrom - og ja, jeg tror det er sant
    5: Jepp, hull i halsen er heelt normalt
    6: I'll make you an offer you can't refuse - SE DE FILMENE, eller få et hestehodet uten kropp i senga.  

  6. # Anonymous Anonymous

    Hullet i halsen.

    Evt. kallenavnene  

  7. # Blogger Isobel

    Når kommer fasiten?  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter