Jeg fikk en melding fra min gode venninne Thea på torsdag. Der sto det noe i retning "Jeg er vakt på puben, er gretten og kjeder meg. Kan du underholde meg litt?"
Som den gode venninnen jeg er tilbake, satte jeg meg straks ned og skrev en fin og underholdene melding tilbake.
"Jeg har fått syfilis. Det klør," sendte jeg tilbake, i full tro om at hun ville ta det som den spøken det var. Meldingen jeg fikk tilbake viste at det ikke gikk slik jeg hadde trodd.

"Hva?! Du kødder..! Hvordan skjedde det?" Til å være så smart kan hun være ganske lettlurt. Jeg svarte at hun visste hvordan syfilis smitter, og jeg hadde ikke veldig lyst til å gå i detalj. Nå måtte hun vel skjønne at dette var ren, skjær kødd? Tre sekunder senere ringer telefonen.

"Særiøst?" Spør hun fortvilet.

"Nei!" Ler jeg. Samtalen fortsetter med vill latter og innspill fra Thea av typen "du kunne jo ha fått det av å sitte på et offentlig toalett eller noe," "det var jo ikke som om jeg ga deg det," "man må jo ringe å si ifra om slikt, det er jo pent gjort."

Som sagt er hun stort sett et veldig oppegående menneske, men det gjør det bare morsommere når hun er litt naiv.

_____________________________

Til dere som har kommet hit etter Kristin sin post om julekort og mine lesbiske tendenser, vil jeg bare forsvare meg med å si at dette er Jayne:


Som dere ser er ikke Jayne en jente, og om du begynner å kjate om jentenavn igjen, vil han vise deg at han har man parts. Han er ikke spesielt bluferdig.

Labels: , , ,

4 Respons pŒ “Syfilis har en tendens til å klø”

  1. # Anonymous Anonymous

    Long live Firefly! :D  

  2. # Blogger Åsmund

    Hvorfor syfilis?  

  3. # Blogger Jannicke

    Helt tilfeldig. Det høres ganske dramatisk ut, og etter å ha vært forkjøla, føler jeg at tuberkolose er en sykdom jeg har brukt opp.  

  4. # Anonymous Anonymous

    Man parts; now! :P  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter