Det er ganske deilig å surfe rundt på forumer, for så å komme over jevnaldrene jenter som sikler vilt på kroppene til Jeremy Clarkson og James May. Ikke fordi jeg føler det på samme måte, snarere tvert i mot (i min lille fantasi-verden eksisterer ikke disse mennene uten klær, en illusjon som gikk på en liten smell da jeg ble utsatt for James i tanga i The Big Gay Wine Adventure). Nei, grunnen til at dette gjør meg glad er fordi det beviser at det finnes sykere mennesker enn meg der ute. Når man får satt sin egen smak i slikt et perspektiv er det ikke det minste sykt å ha en lav-mann fetisj, eller å foretrekke menn som dette fremfor slike.

(Vil bare si at jeg fortsatt elsker Jezza og Captain Slow, men i fullt påkledd tilstand!)

Labels: , , ,

1 Respons pŒ “Smaken er som baken”

  1. # Blogger Tone

    hei jannicke:) føler at du trenger å få litt sunnere hobbyer, så sender deg denne linken:

    http://www.exploratorium.edu/ronh/weight/index.html

    man kan finne ut hvor mye man veier på andre planeter der=) thihi, moro, moro...  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter