Siden ingen tagger meg, tagger jeg meg selv. Bilde-meme, here I come.


Hva er du flink til?


Hva drømmer du om?

(jeg kan forklare!)


Hva er det beste med hjemstedet ditt?(lettere redigert ettersom visse mennesker ikke vil ha bikinibilder publisert)


Hvem drømmer du om å kline med?

Hva ville du gjort hvis du var statsminister for en dag?

Hva er du mest redd for?



Hvem skulle spilt deg i filmen om ditt liv?

(igjen, jeg kan forklare!)

Hvilket yrke ønsker du deg?


Hva ville du sunget på Idol-audition?




Hvorfor er ikke du kjendis, egentlig?


Hvem tagger du?

Labels:

6 Respons pŒ “Bilde-meme”

  1. # Blogger Margrethe

    Haha... Du er morsom.  

  2. # Anonymous Anonymous

    Serenity var julaftan og julaftan på same dag, skulle gjerne sett meir til Fireflygjengen. Det herskar iallfall ei glede over at den i det minste gav seg på topp!  

  3. # Blogger Åsmund

    Jeg tar utfordringen... jeg kan ikke død som blogger enda... (hvem vet, kanskje det er 28 days (osv) siden forrige post....)  

  4. # Blogger Kristin Storrusten

    Fantastisk.  

  5. # Anonymous Anonymous

    Absolutt blant de beste løsningene av denne sålangt, selvsagt et lite minus pga manglende bikinibilder.  

  6. # Blogger Jannicke

    Margrethe: Takk, takk, alltid kos å høre!

    Asbjørn: Jeg er så enig, så enig, hadde det ikke vært for at jeg oppdaget Firefly ETTER at Serenity kom ut. Jeg er fortsatt ikke villig til å gi opp serien!

    Iversen: Takk, takk! Om du får godkjennelse av de andre på bildet, kan jeg maile deg det. ;)  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter