Ting falt seg slik at jeg kom litt sent hjem på fredag. Så sent, faktisk, at i det jeg nærmet meg mitt eget hjem hadde klokken slått 02.00. Det var da jeg kjørte forbi fyren som jogget. Etter tidspunktet å dømme ville det falt seg naturlig å tro at det var en inbrudstyv som, etter å ha blitt tatt på fersken, nå flyktet vilt. Joggeskoene, collegegenseren, joggebuksen og det bedagelige tempoet var alikevel variabler som fikk meg til å komme til den konklusjonen at denne mannen faktisk forsøkte å komme i bedre form. Hvorfor han valgte akkurat dette tidspunktet er det bare å spekulere i.

Labels:

5 Respons pŒ “Aktiviteter på nattid”

  1. # Anonymous Anonymous

    Det er den nye trenden i Oslos bedre strøk: snikjogging. På den måten kan man bare tilfeldigvis holder seg ung og sprek uten å gi et inntrykk av å være streber.

    hysing  

  2. # Anonymous Anonymous

    Det er den nye trenden i Oslos bedre strøk: snikjogging. På den måten kan man bare tilfeldigvis holder seg ung og sprek uten å gi et inntrykk av å være streber.

    hysing  

  3. # Anonymous Anonymous

    Av og til passer det bare bedre på den tiden. Jeg jogga en del på videregående, ofte etter midnatt. Man må sette i gang når ånden er over en.  

  4. # Anonymous Anonymous

    Han har sett Rocky... Simple as that...  

  5. # Anonymous Anonymous

    Min teori er at han ikkje prøvde å komma i bedre form, men at han hadde krangla med kjærasten og måtte jogge det av seg :)  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter