Jeg tenkte jeg skulle bruke bloggen min til å formidle at jeg har flyttet til Rena i Hedmark, ettersom jeg ikke har fortalt det til mer enn fire venner så langt.
Jeg dro i går og blir året ut for å studere ved medielinja.

Rena er en knøttliten bygd, og jeg er ennå ikke sikker på hva jeg synes om den. Det virker hyggelig, og man blir lett kjent med mennesker på høyskolen, men det eneste stedet de selger film er på Mix. Jeg kjenner det kribler i eBay-musklen min, selv om jeg var gjennom en avveningsprosess i fjor høst.

Labels: ,

5 Respons pŒ “Ut på tur”

  1. # Blogger Isobel

    Hey grattis! Du vet vel at Rena er et av de kaldere stedene i landet (vinterstid)? Jeg vedder på at du kommer til å ønske deg ull-truse og ull-bh til jul. Lykke til med studiene.  

  2. # Anonymous Anonymous

    Oi! Hvem skal da være her for å ta whedon-referansene mine?  

  3. # Anonymous Anonymous

    Ønsker deg virkelig lykke til!
    Men du må love å titte innom på Mortensrud av og til :)  

  4. # Anonymous Anonymous

    har du flytta til hedmark, OG UTEN å fortelle dette?!?!?!

    jeg veit ikke hva som er verst: at du ikke fortalte det personlig eller at jeg tildeldigvis kom på å sjekke noen blogger (siden det er en EVIGHET siden nå..), og at du lanserer nyheten her istedenfor..?

    jeje, nok med det.. lykke til på medielinja! ;)  

  5. # Blogger Ole Eivind

    Jøss!

    Mix?  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter