Vel, jeg er i London for tiden, og skal informere dere om alt som skjedde paa turen naar jeg kommer hjem, men for naa vil jeg bare hyle hoyt og jentete over at jeg skal se min nyeste flamme, John Simm, spille Elling. Om du ikke har hort om han, er det kanskje ikke saa veldig skam paa deg, men du bor sjekke ham ut, for han er brilliant. Han spiller hovedrollen i den fantastiske Life on Mars, og er ogsaa the Master i Doctor Who, dvs. doktorens svorne erkefiende.
Kos dere med bilde av min lille elskebass.

Labels:

2 Respons pŒ “Londontur”

  1. # Blogger Betty Boom

    Ha det fint med kopielling :)

    Betty  

  2. # Blogger Jannicke

    Jeg hadde det veldig fint med kopielling, takk. Veldig godt stykke for ikke å nevne fantastiske skuespillere.  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter