Dere trodde kanskje Ninja-Jannicke var sunket inn i skyggene og blitt der, men en ninja vil alltid vende tilbake. Gode ninjaer er jo som kjent vanskelige å oppdage, og Ninja-Jannicke er den beste, derfor har hun bestemt seg for å gi dere en liten utfordring. Hun poster 5 bilder av sitt nye hjemsted, og utfordrer dere alle til å finne ut hvor hun gjemmer seg på de forskjellige bildene.
Dette er post 2 i serien om Ninja-Jannicke. Post 1 finnes her.
Det er post 3 i serien "Hvorfor Jannicke ikke har kjæreste".
Post 1
Post 2

#1


#2


#3


#4


#5



Edit: Etter ønske fra Kristin er bildene nå klikkbare så dere kan studere dem nøye i stor størrelse. Lykke til!

Labels: ,

10 Respons pŒ “Hvor er Ninja-Jannicke?”

  1. # Blogger Kristin Storrusten

    Åh, Jannicke, du er en genial kvinne!

    Men jeg tror det ville hjulpet på letingen om man kunne trykke på bildene for å forstørre dem?  

  2. # Blogger Isobel

    Ninja-Jannicke er skikkelig god til å gjemme seg, det er ihvertfall sikkert.  

  3. # Blogger Iversen

    Jeg har ikke lett godt nok ennå, men skal bruke hele arbeidsdagen effektivt. Fantastisk ide!  

  4. # Blogger Iversen

    Og fasiten er inne:
    Bilde 1: Enkelt. Man ser tydelig at det ligger en ninja og venter på sjørøvere å kverke bak tregjerdet ti høyre i bildet.
    Bilde 2: Ninja-Jannicke sitter bak timeviseren på klokka. Snedig gjemmested.
    Bilde 3: Ninja i bensintanken!
    Bilde 4: Mange vil nok gjette at ninjaen ligger bak den koblingsboksen, men et trenet øye noterer seg riper på lyktestolpen. Her har nok Jannicke klatret over bildekanten og bør diskes.
    Bilde 5: Ærlig talt. Tydelig ninja på sykkel nede mot høyre side av bildet. Slu forkledning.  

  5. # Blogger Fred Ut

    Jeg tror du bare tuller med hodene våre, jeg.  

  6. # Anonymous Anonymous

    Det ser ganske så usentralt ut :P  

  7. # Blogger Jannicke

    Isobel: Det er et krav for å være ninja. Du må være god til å gjemme deg!
    Iversen: Close, but no cigar. Godt gjettet, da.
    Fred ut: Du vet aldri med en ninja.
    Emelie: Rena er verdens navle! Tvil aldri på det. (Forresten viser bildene *hele* Rena sentrum!)  

  8. # Blogger Isobel

    Jeg gjetter på at ninja-Jannicke har gjemt seg bak kamera.  

  9. # Anonymous Anonymous

    Hmm.. tror den eneste som klarer å finne deg på disse bildene er Chuck Norris.. for han klarer jo alt!
    Eller er evenene dine blitt så avanserte at du har overgått selv han?  

  10. # Anonymous Anonymous

    Jeg klarer ikke å finne noe som helst på disse bildene, men jeg merket jeg fikk skikkelig 'hjemlengsel' når jeg så dem.

    Jeg bodde et år i det hvite huset man ser helt bakkerst i bilde nr. 1.  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter