Jeg er fanget i en Buffy episode. Mer spesifikt er jeg fanget i Buffy sesong 4 episode 2 Living Conditions.
Nei, jeg har ikke en sjelsugende romkamerat som spiller Believe av Cher på repeat, men det er ikke langt unna. De siste dagene har jeg nemlig hørt Happy Ending av Avril Lavine gjennom naboveggen mer enn én gang, og ved utvalgte anledninger har jeg også hørt en jentestemme som synger med.
Naboens manglende smak har også blitt bekreftet ved flere andre anledninger, hvor jeg hører kjenningsmelodien til både Hotell Cæsar og Home and Away gjennom veggen.

Labels: ,

4 Respons pŒ “Isn't this song super fun?”

  1. # Blogger Isobel

    Hahaha. Nå får du endelig oppleve hvordan det er å bli påtvunget andres film-, tv- og musikkinteresse. Jeg har fortsatt betydelig traumer etter å ha blitt overeksponert for backstreet boys og spice girls i den perioden jeg jobbet som vaskehjelp hos dere. TENK DET. MENTALE SÅR.  

  2. # Blogger Fred Ut

    Jeg gikk på lærerskolen på Notodden, og bodde et år på hybel ved siden av en fyr med et svært anlegg som godt kunne spille ØL ØL ØL OG MERE ØL med vetikkehelt (Vestlandsfanden, kanskje?) så rutene klirret HELE JÆVLA HELGA. Så jeg sympatiserer. Eget hus er fint.  

  3. # Anonymous Anonymous

    stakkar! jeg føler din smerte...  

  4. # Anonymous Anonymous

    forstyrrende!  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter