For de av dere som har bodd under en stein de siste ukene vil jeg bare si:

Dumbledore er homo.

Labels: , ,

3 Respons pŒ “If you were gay (that'd be okay)”

  1. # Anonymous Anonymous

    Off-topic, men du har fått med deg at Joss Whedon er involvert i ein ny serie, i følge mange tv-sider. Dollhouse heiter den visst.  

  2. # Anonymous Anonymous

    I'm not a fag or anything. I've always said: if I had to fuck a guy, I mean had to... if my life depended on it

    ...

    I'd fuck Elvis  

  3. # Blogger Jannicke

    Asbjørn: Jeg hadde faktisk ikke hørt om det, men kom over det ved en tilfeldighet i dag, rett etter at jeg så deg nevne det. Jeg gleder meg veldig! Plottet minner vagt om The Island, men siden det er Joss Whedon og ikke Michael Bay som lager denne, har jeg mye større forhåpninger til gjennomføringen.

    Henning: Elvis, sier du?  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter