Tenkte jeg skulle overvelde dere med mine fantastiske ferdigheter når det gjelder tegning. Jeg har nemlig hatt denne på lager siden jeg fullførte Harry Potter and the Deathly Hallows, men har aldri brukt den til noe. Nå kan dere nyte den. Hvor heldige er ikke dere?
Ærlig talt, hva slags navn er egentlig "Deathstick" på en tryllestav? I'm not exactly shaking in my stylish, yet affordable boots.

Edit: Med fullførte mente jeg leste ut, ikke skrev ferdig. Det var det Rowling som gjorde.

Labels: ,

2 Respons pŒ “Got Deathstick?”

  1. # Blogger Isobel

    Tihi! Imponerende tegning :)  

  2. # Anonymous Anonymous

    Utrolig bra :) Tenkte ikke over dette at de også kaller røyk "Deatstick" før jeg så tegningen din.  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter