Dette kommer til å ødlegge all cred jeg måtte ha som filmnerd, men jeg gleder meg faktisk veldig til å se denne filmen!

Labels: ,

5 Respons pŒ “Don't sing, okay? Just walk.”

  1. # Anonymous Anonymous

    Hei, den så jo bra ut! Ødelegge kred, pfft.  

  2. # Anonymous Anonymous

    Jeg gleder meg 10 000 ganger mer!!!!!!!!!!!!!!  

  3. # Blogger Fred Ut

    Forhåndshypen er overraskende god. Jeg er også klar.  

  4. # Blogger Jannicke

    thomas: sorry men du mistet all form for stemmerett da du innrømmet at du elsker Dirty Dancing.
    Andrine: Squee!
    fred ut: Det er godt å høre! Jeg skammer meg litt mindre nå.  

  5. # Anonymous Anonymous

    Dette virka som rette plassen til å innrømme at eg hadde meir moro ved å sjå denne traileren før - enn å faktisk sjå The Golden Compass - på kino.

    Også Amy Adams då.. dette blir bra.  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter