Av en eller annen grunn får jeg det for meg at denne artiklen er erting av Joss Whedon fans, spesielt oss browncoats. Jeg skulle sagt at det er urettferdig, og at vi ikke tilber ham i SÅ stor grad, at vi innser at han er en mann som alle andre, at også han har feil som en vanlige dødlig, men det er ikke pent å lyve. Jeg legger meg flat og innrømmer at Whedonitsene er tatt på kornet her, og at vi kanskje opphøyer denne mannen til en semi-gud, men pokker heller, om noen fortjener det, er det ham! (der bekreftet jeg absolutt alt de sa i artiklen, gjorde jeg ikke?) *går i skammekroken*

Vil også si at det er veldig hyggelig å være nominert i Tordenbloggen! Jeg er jo en blogger som roter litt for meg selv her, er ikke med i et stort blogg-nettverk og regner egentlig ikke med at andre enn nære venner som må lese av ren høflighet stikker innom, så en slik nominasjon er veldig koselig. Løp og stem, folkens, hvis ikke kommer Ninja-Jannicke og tar dere! (jeg bør kanskje presisere at med "stem" mener jeg selvsagt "stem på The Cortex Feed!")

Labels: , ,

4 Respons pŒ “Praise to Joss Whedon og Tordenblogg-nominasjon”

  1. # Blogger Kristin Storrusten

    Hvorfor kaller du deg ikke NinJannicke?  

  2. # Blogger Jannicke

    Den dagen jeg begynner å kalle meg selv NinJannicke er den dagen jeg begynner å si Brangelina og Beniffer, selv om jeg har en stygg fortid hvor jeg kan ha brukt ord som Spuffy og Rayne. (Spike+Buffy=Spuffy, River+Jayne=Rayne.)  

  3. # Anonymous Anonymous

    Du kommer farlig nær blasfemi her.

    Joss Whedon er ikke en semi-gud.
    Han er den fremste av alle gudene, han hiver lynkiler i hode på alle de tåpelige menneskene under ham, mens han ler av deres infantile plot og to-dimensjonale karakterer.  

  4. # Blogger Jannicke

    Godt du er med på å underbygge synet resten av verden har på Whedon-fans som hardbarka fanatikere! ;)

    Tror ikke Whedon vil sammenlignes med the Sky Bully, ettersom han ikke tror på ham.
    *går tilbake til kveldsritualet med tre timer Joss Whedon-hylling*  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter