Jeg har jo tidligere bevist at mitt problem ikke er at jeg har for få hobbier, men heller det at jeg har for mange. Jeg tenkte jeg skulle bevise det nok en gang ved å vise dere produktet av nok en hobby, nemlig redigering. Dette er en video til Richard/Oliver, det søteste mann/bil paret jeg har vært borti. Det er sann kjærleik, folkens!
Vil også si med en gang at de siste klippet faktisk handler om Oliver, det er ikke bare misvisende regi fra min side.

Labels: , , ,

8 Respons pŒ “Accidentally in love”

  1. # Anonymous Anonymous

    Hvilket program redigerer du i?  

  2. # Blogger Jannicke

    Pinlig nok bruker jeg Windows Movie Maker for øyeblikket, ettersom det er det eneste jeg har på datan. Vanligvis bruker jeg noe litt mer avansert.  

  3. # Anonymous Anonymous

    Har du lyst til å være litt mer konkret angående dette litt mer avanserte?  

  4. # Anonymous Anonymous

    Man + car = sex! :P  

  5. # Anonymous Anonymous

    Det er en... opel  

  6. # Anonymous Anonymous

    Det er en... opel  

  7. # Blogger Henning

    MAN LOVE RULES OK  

  8. # Anonymous Anonymous

    Fin musikkvideo, du er proff!  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter