Nok en gang blir det video med klipp som gjør meg glad for å gjøre dere glade og. Jeg kan friste med Top Gear, Life on Mars, Avatar, Torchwood House og Firefly. Det bør også nevnes at verdens beste Star Wars referanse er å finne i denne videoen.

Labels: , , , ,

5 Respons pŒ “Good times 3”

  1. # Blogger Fred Ut

    Top Gear-gutta var morsomst denne gangen. Og jeg må visst slutte å jobbe slik at jeg har tid til å se hele Firefly om igjen.

    Får du noen treff på youtube på disse?  

  2. # Anonymous Anonymous

    I'm going to hug you.

    Aaaaaawwww!!!!  

  3. # Anonymous Anonymous

    Det var en stor samling lite rellaterte klip. Men det var gøy.

    Jeg begyner å få respekt for avatar og, men det skal fortsatt en del til før jeg begynner å pushe anime på deg.  

  4. # Anonymous Anonymous

    Allerede da May kjørte inn på Hammond bakfra og sa "we can go together" var jeg oppløst i tårer. Disse videoene er knall.  

  5. # Blogger Jannicke

    Fred ut: Jeg får en del treff på de andre musikkvideone mine, men akkurat disse samleklippene legger jeg ut uten noen ord eller tags som beskriver innholdet, og da blir det vanskeligere å søke seg frem.

    Andrine: Dette er øyeblikket som gjorde at jeg elsker Chase.

    Hysing: De skal ikke være relaterte, bare morsomme, og du kan nok spare deg å pushe anime på meg en stund til, ja, ettersom det ikke akkurat er favoritten.

    Iversen: Jeg er helt imponert over at ingen av dem prøvde å flytte seg etter å ha havnet i slik en posisisjon, og at Hammond's eneste unnskyldning for ikke å kjøre på den måten er at den ene skien hans ikke er festet. De er nesten like homofile for hverandre som Sam og Gene.
    Det er hyggelig at du liker dem, og med slike tilbakemeldinger kan det godt hende det kommer mer.  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter