Ta en kikk på dette klippet. Ignorer at det ikke er mulig å forstå hva som blir sagt når den skotske aksenten er så sterk som dette. Kikk litt nærmere på Davina. Er Davina overbevisende som kvinne? Jeg kjenner skuespilleren litt for godt, og dermed er vedkommende alt jeg kan se, så jeg klarer ikke bestemme om det faktisk ser nok ut som en dame til å forvirre mennesker. Derfor spør jeg dere; Ville dere latt dere lure om dere gikk forbi "Davina" på gaten?


Labels: , ,

3 Respons pŒ “David? .... Davina? Yes?”

  1. # Blogger Isobel

    Aldri i verden.  

  2. # Anonymous Anonymous

    I gutteland innebærer uttrykket "ville du latt deg lure" litt mer enn å bare... la seg lure. Det var altså et rungende nei fra meg der. På så mange nivåer.  

  3. # Blogger Henning

    http://imdb.com/gallery/ss/0851851/Ss/0851851/terminator_poster1.jpg?path=gallery&path_key=0851851

    plutselig falt så mange biter på plass...  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter