Og for den 8. desember, hva ønsker Jannicke seg da?
Jo, jeg skulle ønske at denne bokserien ble gjort om til en tv-serie ...


...i stede for denne.

Labels:

3 Respons pŒ “8. desember”

  1. # Blogger Isobel

    Neinei. Det går ikke. Blir for dyrt med alle de broderte kjolene. Alt for mange kjoler.  

  2. # Blogger Jannicke

    Jeg regnet med at det var grunnen, jeg og. Om Wheel of Time ble tv-serie, ville halve serien vært close-ups av kjolebroderier.
    Det ville fortsatt vært bedre enn den ræva "Legend of the Seeker", basert på den enda verre serien "Sword of Truth".  

  3. # Blogger Isobel

    Det kan jeg ikke uttale meg om. Heldigvis. :)  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter