Mitt tredje ønske er ikke fullt så egoistisk som de to så langt. Jeg vet ikke om mange av dere har hørt om Proposition 8, men det er kort fortalt et forslag som ble lagt fram i Amerika om at de statene som hadde gjort homofilt ekteskap lovelig skulle gjøre det ulovelig igjen.
Det gikk desverre gjennom i mange stater.

Så, ønske for 3. desember:
Jeg skulle ønske Proposition 8 ble annulert.
For å gjøre alle i litt bedre humør igjen, her er Proposition 8, The Musical.

See more Jack Black videos at Funny or Die

Labels:

8 Respons pŒ “3. desember”

  1. # Anonymous Anonymous

    Der er jo Andy!!  

  2. # Blogger Jannicke

    Andy?  

  3. # Anonymous Anonymous

    Richter. Han var Conan O'Briens side kick på 90-tallet. (Han spiller en av de homofile, han i gul skjorte hvis jeg ikke husker feil)

    Det var veldig mange andre her som jeg kunne uttrykkt min begeistring for å se, men Andy er det så lenge siden jeg har sett i noe, så det var gøy å se at han fortsatt har jobb.  

  4. # Anonymous Anonymous

    Vakkert!  

  5. # Blogger Jannicke

    Thomas: Ikke sant?  

  6. # Anonymous Anonymous

    Så mange kjente! Finst det meir?  

  7. # Blogger Jannicke

    Asbjørn: Mange kjente komikere der, ja. Tror nok det bare er den ene sketsjen.  

  8. # Anonymous Anonymous

    herrrlich!  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter