Hva ønsker så Jannicke seg i dag, den andre desember?
Det stemmer, gutter og jenter, en Koenigsegg. Hvorfor? Ikke bare har den rekorden i raskest rundt nurnburg ringen, den er også grisesexy. Hva mener du med at en bil ikke kan være sexy? Har du sett den? Ikke det, nei. Tenkte meg det. Kikk på bildet jeg har postet, du.
Åh, har du ombestemt deg nå? Det er ikke rart, når man får øye på slikt et beist.
Alt jeg har å si er to ord:
Ja takk.

Labels:

3 Respons pŒ “2. desember”

  1. # Anonymous Anonymous

    Du har selvfølgelig helt rett. Koenigsegg er en av verdens peneste biler. Men det bildet er noe jeg ville forventet å se på skrivebordet til en 15 år gammel gutt. Gjerne med et blondt nek på panseret. Du tukler med kjønnsroller Jannicke.  

  2. # Blogger Jannicke

    Jeg har tuklet med kjønnsroller siden jeg ble født, Hysing. (Det hørtes feil ut, gjorde det ikke?)
    Kort sagt, jeg har aldri levd opp til stereotypen til kjønnet mitt, og har heller ikke noe behov for å begynne med det nå. Dessuten er Koenigsegg en for deilig bil for at kjønn skal komme i veien. (Har jeg nevnt at jeg faktisk har tatt på en, en gang?)  

  3. # Anonymous Anonymous

    Den tror jeg ikke på. Koenigsegg finnes ikke i virkeligheten. Det hadde bare vært for bra.  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter