Da er det 1. desember, og jeg kan ikke måle meg med Iversens populære julekalender, ei heller den fantastiske hjemmelagde kalenderen mamman min sendte meg helt fra Norge. I stede tenkte jeg at jeg skulle poste ønskelisten min for jul, et ønske om dagen fram til julaften.
Dagens, og måndens første ønske er:

1. Stephen Frys ordforråd.
Det er ingen tvil om at Stephen Fry har et ordforråd på størrelse med rommet CIA gjemmer farlige arkeologiske oppdagelser som f.eks Paktens Ark. Han elsker ord, og om du ser sketsjene han pleide å gjøre med Hugh Laurie i A Bit of Fry and Laurie merker man raskt at mye av humoren her er basert på en kjærlighet for ord.
Om jeg bare kunne være så "lovely" som Stephen Fry, og beskrive det like fantastisk som han.

Labels: ,

4 Respons pŒ “Ønskeliste 1. desember”

  1. # Anonymous Anonymous

    Hjemmelaget kalender! Det er ikke verst. Jeg får søndagskalender, det er ikke så dumt det heller.

    Ser at Ole... Eh, John Barrowman er i hardt vær?  

  2. # Blogger Jannicke

    Nå var det tross alt et radioshow han blottet seg på, og man bør vite at om man ikke vil se penisen til John Barrowman bør man ikke spørre om å få se den.  

  3. # Anonymous Anonymous

    Fry er visst stemma på lydbøkene til Harry Potter, og med det så burde jo lydbøkene vere like festlege å få med seg som å lese bøkene sjølv... sett at ein likar Harry Potter.  

  4. # Blogger Jannicke

    Asbjørn: Det stemmer at Stephen leser Harry Potter inn på lydbok. Har desverre aldri lyttet til dem selv, men du får informere meg om de er bra. (Lydbøkene. Har selvsagt lest bøkene.)  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter