Ok, jeg vet jeg er litt sent ute, men jeg har vært opptatt i hele dag. Har vært altfor opptatt av action-presten Father Jacob. Sorry, folkens.
Så, hva ønsker jeg meg i (går) dag? Vent og se, gutter og jenter.

4. desember:
Stephen Colberts øyebryn. Et glimt av de øyebrynene er vel nok til å forklare hvorfor.

Labels:

2 Respons pŒ “4. desember”

  1. # Anonymous Anonymous

    Jeg vil og ha Colbert til jul!  

  2. # Blogger Jannicke

    En Colbert til jul er aldri å forrakte, men man må være sikker på at man kan ta vare på en før man går til anskaffelse. Er du villig til å gi opp 90% av tiden din til å gi ham all oppmerksomheten han trenger, og har du et ekstra rom du ikke bruker til arrogansen hans?  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter