Ting jeg har kjøpt og spist siden jeg kom til England fordi karakterer fra britiske TV-serier jeg liker spiser dem:
- Garibaldies
- Bourbons
- Curly Wurlys
- Pink Wafers
- Flakes

Labels: ,

4 Respons pŒ “I love pink wafers. I love those little packets you get at Christmas.”

  1. # Blogger Isobel

    Bourbon? Har du slått deg på amerikansk "whiskey"? Også når du bor i England da....  

  2. # Blogger Jannicke

    Nå var det heller denne typen bourbon jeg tenkte på: http://en.wikipedia.org/wiki/Bourbon_biscuit  

  3. # Anonymous Anonymous

    Da jeg var i London drakk jeg Seabreeze, fodi det er det Lorne (Angel) drikker. Og jeg lette Los Angeles rundt etter en sånn "flowery onion-thing" som Spike stadig spiser. Fant ikke.

    Så ja, jeg forstår deg, og synes det du gjør er fullstendig fornuftig.  

  4. # Blogger Jannicke

    Sonja, Sonja, Sonja. Du trenger da virkelig ikke å spesifiere hvilken Lorne du mener når du nevner Seabreeze i samme setning. Og det er veldig kult at du prøvde drinken hans!
    Jeg har og lyst til å prøve en sånn "flowery onion-thing."  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter