Her er fire klipp som er garantert å få deg i godt humør!







Labels:

5 Respons pŒ “Ah, barndommen, dere...”

  1. # Blogger Isobel

    Hæ? Ingen fraggler?  

  2. # Anonymous Anonymous

    Er enig med isobel, hvor er fraglene ?
    Andre ting jeg også savner er; Redd Joppe død eller levende, To hus tett i tett, Titten Tei... og sikkert tusen andre ting :)  

  3. # Anonymous Anonymous

    Pompel og Pilt... måtte bare ha med den også :) for å mimre kan dere også besøke http://home.online.no/~groennsl/barnetvtvseriene.htm mange gode minner der :)  

  4. # Anonymous Anonymous

    Du viser vel (mangelen på) alder her for en gangs skyld. Og for de uten barn kan det være greit å vite at fragglene for tiden går på barne-tv på fredager! Det er helt sykt hvor godt jeg husker detaljer fra episoder jeg ikke har sett på 25 år.

    Gratulerer med flytting til London forresten! Jeg er såpass misunnelig at jeg antakelig ikke orker å lese alle postene om hvor fint det er der.  

  5. # Anonymous Anonymous

    Tenkte automatisk London da jeg leste England. Men det er kanskje ikke der du er?  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter