Espen informerer om at kaaringen av Norges beste blogg er i gang igjen.
Saann, bare saa dere vet det.... *plystrer uskyldig*

Ellers vil jeg bare sporre om det er usunt for en 22 aar gammel jente aa utvikle en orliten forkjaerlighet for lovens haandhevere paa 70-tallet? En serie om dette er en tilfeldighet, to er lettere mistenkelig, men naar man er oppe i tre stykker er det vel snakk om en trend, er det ikke?

(Til dere der ute som er bekymret for at alle fremtidige poster herfra kommer til aa vaere paa et irriterende, ikke-norskt tastatur, dette kommer ikke til aa skje. Jeg har med datan min, det er bare i lopet av denne kvelden paa en internettcafe at dere maa lide dere gjennom staving som ikke inneholder de tre siste bokstavene i det norske alfabet. Haaper dere holder ut.

Labels: , ,

3 Respons pŒ “*skravle, skravle*”

  1. # Blogger Henning

    Hva tror du om Ashes to Ashes serien?
    Tør liksom ikke å se den i tilfelle det er så grusomt at det ødelegger Life on Mars for meg... (Litt sånn som Hellboy 2 drepte min forelskelse for Hellboy 1)  

  2. # Blogger Jannicke

    Jeg må beklageligvis informere om at A2A er en ganske dårlig serie. Eller, den er ikke det. Det er bare at alle om likte Life on Mars hater den, mens alle andre synes den var bra. Hovedproblemet mitt var at Gene ikke lenger oppførte seg som Gene, og Alex er dritplagsom. Alikevel har ikke serien påvirket mitt forhold til LoM nevnlig.  

  3. # Blogger Henning

    Sånn apropo: Da jeg anla 70talls skinnskjegg etter Life on Mars, må jeg da legge ann 80talls bart etter Ashes to Ashes? Hvis jeg skulle driste meg til å se den?  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter