Se for deg favorittskuespilleren din. Se så for deg favorittkarakteren din. Er du heldig nok til at favorittskuespilleren spilte favorittkarakteren? Hvis ikke, lat som. Se så for deg at du en dag møter en venn som tilfeldigvis kom over en innspilling hvor favorittskuespilleren din spiller favorittkarakteren din, og han sier at han kan vise deg hvor det var.
Se for deg at når du kommer ditt er det en så forlatt bakgate at ingen andre enn de som faktisk driver med innspillingen er der. Se for deg at du står i utkanten og titter en stund. En halvtimes tid senere kommer favorittskuespilleren din gående mot deg i kostymet til favorittkarakteren din. Du stanser ham/henne, og spør om et bilde. Du får det. Forestill deg at favorittskuespilleren din, kledd som favorittkarakteren din, holder rundt deg i noen få, himmelske sekunder.
Forestill deg følelsen av sommerfulger i magen som henger igjen resten av dagen.
Jeg trenger ikke forestille meg. Alt jeg trenger å gjøre, er å huske det
Photobucket

Labels:

4 Respons pŒ “Beste lørdagen ever”

  1. # Blogger Isobel

    Weeeeeeheeeeeey!!!! GRATTIS! (Jeg husker forresten fortsatt som om det var i går da jeg fikk klem av Tim Wheeler (Vokalisten i Ash) da jeg traff han (og resten av bandet) midt i Torggata en høstdag i 1996). Store ting.  

  2. # Blogger Henning

    ...speachless...  

  3. # Anonymous Anonymous

    Så ufatteleg stilig! Mhm! Det er er ein match made in heaven ser eg.  

  4. # Blogger Jannicke

    Isobel:
    Takk, takk. Det er ganske kult å møte heltene sine!

    Henning: Meg og!

    Asbjørn: Helt klart. En dag nå kommer han helt til å glemme kone og barn, og da kommer han til å huske den hysteriske blondinen han møtte under en innspilling i London. Og tro meg, han vil bli motatt med åpne armer!  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter