Alle som leser denne bloggen vet at jeg er *kremt* litt betatt av Gene Hunt. Gene spilles av Philip Glenister, som også spiller verdens søteste mann, Kaptein Dobbin, i Vanity Fair.
Her er et bilde av ham.

Dobbin er lei seg fordi ingen er noe snille med ham.
Nå har det seg slik at jeg akkurat fikk vite at jeg har kommet inn på en skole utenfor London, og da jeg fortalte det til bekjentskap som deler mitt syn på Philip Glenisters tiltrekkningskraft, ble jeg fortalt at han bodde like i nærheten av den skolen. Nå er jeg jo ingen stalker i virkeligheten, men i løpet av samtalen ble det foreslått at jeg skulle gjemme meg i noen busker og vente til Glenister tuslet forbi. Deretter skulle dette gjøres:

Jeg er klar over at det er svært mange mennesker der ute som ikke bør få lov til å leke med photoshop. Jeg må være den eneste som ikke bør få leke med MS Paint.

Labels: ,

3 Respons pŒ “Mobbin' Dobbin!”

  1. # Anonymous Anonymous

    Kudos med å ha kommet inn på skole. Selvfølgelig litt kjipt for alle oss andre at du stikker til London, da, men får vel se på det som en grunn til å besøke verdensmetropolen.

    Greia di for Gene Hunt er fremdeles ganske forstyrrende.  

  2. # Blogger Henning

    ConGrats!

    Blir ikke noe Shadowcon på oss i år da, hvis du er i London mener jeg?  

  3. # Blogger Jannicke

    Ole: Takk skal du ha!
    Nå forveneter jeg sannelig at du tar en tur innom!

    Er det virkelig så forstyrrende at jeg har en ting for Gene? Jeg er litt småforelska i Donna Noble også. Er det ille?

    Henning: Tror nok ikke jeg tar turen innom Shadowcon i år, nei.  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter