Det er en helt vanlig dag, og Jannicke velger å innformere familien om den nye arbeidskontrakten hun har underskrevet.
"Jeg har ikke lenger lov til å kjøpe sex," forklarer jeg. Kontrakten spesifiserte nemlig dette.
Moren min lurer på hvordan de kan nekte meg å gjøre noe på fritiden som er tillatt i følge Norske lover. Jeg svarer at jeg ikke aner. Vi diskuterer litt frem og tilbake.
Til slutt bryter søsteren min inn.

"Hæ? Får du ikke lov å kjøpe kjeks? Hvorfor ikke?"

Labels:

2 Respons pŒ “Ville Gene tatt imot pink wafers for fysiske tjenester av en etisk tvilsom natur?”

  1. # Anonymous Anonymous

    Gjendekjeks? :P  

  2. # Anonymous Anonymous

    Får du ikke lov til å kjøpe kjeks!? Det er jo en skandale!  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter