Er det virkelig så fælt at en 21 år gammel jente har Roger Whittaker på iPoden sin?

Labels: , , ,

5 Respons pŒ “I don't believe in 'if' anymore”

  1. # Anonymous Anonymous

    Når macho DCI Hunt kan innrømme å like Whittaker så er det vel ingen grunn til at fans av Hunt trår i desse fortspora ;)  

  2. # Anonymous Anonymous

    ... fotspora!  

  3. # Blogger Jannicke

    Håper det du mente var at det var ingen grunn til at fans av Hunt IKKE trår i disse fotspora. Ellers vil jeg si kudos for å skjønne hvor jeg har det fra. Sangen er "'If' is for children", som de spilte i løpet av episoden, og jeg synes faktisk den er litt kul. *skammer seg*  

  4. # Anonymous Anonymous

    Jeg tror faktisk Roger Whittaker kan gå mot en snarlig renessanse, du er den andre på kort tid som jeg har sett bekjenne seg til mannen. (Og nærmest unnskylde seg etterpå)  

  5. # Anonymous Anonymous

    Det er en vakker låt! Lurer på om den er ment som protestvise i fht krig og dets vesen.

    Uansett mening så er " I don't belive in 'if' anymore" en av de låtene jeg liker best.

    Mann - 28 (bare 7 år eldre enn deg - så du er ikke alene...)  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter