Braaaaaaaaaaaaaaaaains....
(Oversettelse: Jannicke vil returnere med et innlegg om mordmysteriet på hyttetur så snart hun har lært å fungere i en død kropp)

Labels:

8 Respons pŒ “Dawn of the Dead”

  1. # Blogger Fred Ut

    Viktig å påpeke at det er zombiene i Return of the Living Dead som sier braaains. De er nok litt smartere enn de i Dawn of the Dead, som ikke sier noen verdens ting. I Day of the dead er det derimot en som sier "Hello aunt Elisha," men det er en annen historie.

    Så du må nok forandre tittelen på denne påsten til Return of the Living Dead. Eller til Day of the dead, men da må altså teksten i posten forandres til "Hello aunt Elisha".

    Det morsomste i Return of the Living dead er uansett når zombiene har spist opp politifolkene og en zombie tar politiradioen og ber dem om å sende forsterkninger. Men "Send more cops" passet kanskje ikke så godt til det du egentlig forsøkte å si oss?

    (ikke mer kaffe på meg i dag)  

  2. # Anonymous Anonymous

    Romero er ikkje det dummast å bli glad i, sett at det er dette du prøver å fortelje oss...  

  3. # Blogger Fred Ut

    Dæven, Asbjørn, jeg tror jaggu hun løp og gjemte seg...  

  4. # Blogger Fred Ut

    http://www.youtube.com/watch?v=VKEPPw5Jd2M

    Mulig kilde til bedre humør. Eller kanskje ikke.  

  5. # Blogger Jannicke

    This comment has been removed by the author.  

  6. # Blogger Jannicke

    Fred ut: Må nok innrømme at den eneste zombie-filmen jeg har sett er Shaun of the Dead, men det er alltid bra å utdanne seg litt innen forskjellige sjangere, så takk for info. Nå valgte jeg å kalle posten "Dawn of the Dead" ettersom liket mitt ble funnet ved daggry, så den passet seg best.
    Asbjørn: Må nok skuffe med at jeg ikke har blitt fan av Romero helt ennå. Har ikke sett noen av filmene hans, siden jeg er tidenes største pingle, men en dag skal jeg få orden på akkurat det.
    Fred ut: Jeg har ikke gjemt meg, bare vært opptatt. Jeg lover å returnere til å blogge litt mer så fort som mulig.
    Takk skal du ha for link, forresten. Har selvsagt klippet på datan alt, men James som spiser oksepenis mens Gordon Ramsey er en stor pingle og spyr hjelper alltid på humøret!  

  7. # Blogger Fred Ut

    Så det var ikke noe vi sa, det var da enda godt.  

  8. # Blogger Jannicke

    Skal litt mer til for å skremme meg, skal du se. ;)  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter