Ok, jeg trenger litt hjelp fra leserne her. På mandag skal jeg på en tema-fest hvor man må kle seg ut som noen fra en tegneserie. Jeg har ikke den fjerneste anelse om hvem jeg kan kle meg ut som, så forslag mottas med takk! Jeg lover å poste bilder etterpå.

Labels:

5 Respons pŒ “If I could be a superhero, I would be Awesome Man...”

  1. # Anonymous Anonymous

    Jo mer jeg tenker over alt jeg kunne svart her, jo smartere slår det meg at det er å ikke foreslå noe likevel. :)  

  2. # Blogger PCB

    Jeg er virkelig for 'Fuck-You dude'. Jeg har alltid hatt lyst til å se en kostum for ham...  

  3. # Blogger Henning

    Delerium. Ho er så flott<3  

  4. # Anonymous Anonymous

    Siden du har lovt bilder, syns jeg du skal kle deg ut som en av dem som Iversen tenkte på.  

  5. # Anonymous Anonymous

    Her skulle jeg vært tidligere ute.

    Hvis jeg skulle stilt som spike fra coboy bebop. Han er enkel å forberede. Han er temmelig good guy, men samtidig en slu lykkegjeger.
    Simon fra firefly er også en karakter jeg liker. prolemet hans er at han passer inn i en hvilken som helst galla setting og derfor fjerner hele "kostyme" momentet.  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter