Siden jeg regner med at alle som leser denne bloggen er veldig opptatt av min tilstand til en hver tid, tenkte jeg jeg skulle sette oppdatere dere på situasjonen min med en liten musikkvideo jeg fant på youtube.



(Les: Jeg føler meg råtten og liker å sutre).

Labels: , ,

2 Respons pŒ “Så kjedelig å ligge her å ikke være frisk”

  1. # Anonymous Anonymous

    God betring med.. eh.. syfilisen? Tvila på det hjelp å sjå denne type video då... :)  

  2. # Blogger Jannicke

    Asbjørn: Jeg føler et visst behov for å forsikre om at jeg ikke har syfilis. Jeg er bare forkjøla, men syfilis var en sykdomstag jeg hadde, og det høres festeligere ut enn forkjølelse.  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter