Fordi jeg har fint lite annet enn Ashes to Ashes i tankene for tiden (jeg vil se NÅ!), tenkte jeg jeg skulle introdusere dere for karakterene i Life on Mars, som da er grunnlaget for Ashes to Ashes. Chris, Ray og Gene er de som får være med videre til London 1981, mens Sam og Annie forblir i Manchester 1973 så vidt jeg vet.




Det at jeg mente Gene Hunt sitt vers helt på alvor da jeg laget denne videoen forklarer kanskje hvorfor jeg gleder meg sånn til Ashes to Ashes?
Og før dere kaller meg rar, er det ikke litt fint at vi finner forskjellige ting tiltrekkende? Hvis alle likte det samme ville det vært veldig mange der ute som aldri ville blitt elsket. Jeg bare sprer kjærleiken! Brad Pitt får nok som det er, han trenger ikke min i tillegg.

Labels: , ,

5 Respons pŒ “Introduksjon til karakterene i Life on Mars og noen i Ashes to Ashes”

  1. # Anonymous Anonymous

    Synst kanskje Ray var den som passa best til songen sin av det bilde eg danna meg av han utover. Når det gjeld Gene Hunt så er det effektiv propaganda du har laga, fekk nesten eit lite man-crush på fyren no.  

  2. # Blogger Jannicke

    Asbjørn: Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen; Vi må gifte oss! Jeg trenger en mann som kan forstå mitt forhold til Gene Hunt, i allefall delvis. Det begynner å bli gammelt å høre folk fortelle meg hvor råtten smak jeg har i menn.  

  3. # Anonymous Anonymous

    Så lenge du ikkje er opphengt i sånn der juni-bryllaup!

    Blei litt inspirert av kollasjen, lagde min eigen til «Lars and the Real Girl», på langt nær perfeksjonert, har latt det vere rom mellom meining i melodi og bilde.

    Tvila på det er spoilers..
    http://www.youtube.com/watch?v=lUWJ778aSlg eller via http://heavysheep.com/  

  4. # Blogger Fred Ut

    Kan bekrefte at Asbjørn er et godt parti. Han er pen, høflig, intelligent og bruker mac:D  

  5. # Blogger Jannicke

    Asbjørn: Juni-bryllup er ikke en nødvendighet. Personlig synes jeg august er bedre.

    Ok, jeg har aldri hørt om Lars and the Real Girl før, men nå må jeg se den! Den så kjempesøt ut, og man liker jo Ryan Gosling. (Han vil alltid være Sean fra Breaker High for meg)

    Fred ut: Pen, høflig, intelligent og nesten et lite man-crush på Gene er jo ypperlig! (det med Mac betyr ikke så mye for meg).
    Han får gi et lite vink neste gang han er i Oslo, så jeg får se om han er så bra som jeg hører!  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter