For de som ikke har fått det med seg studerer jeg mediefag, noe som innebærer filmskaping. Forrige uke hadde vi animasjon, og ble delt inn i grupper som skulle lage animasjonsfilmer på veldig, veldig kort tid.
Dette er filmen gruppa mi lagde, og som dere ser har jeg huket inn noen store navn som voice actors. Ingen ringere enn selveste Iversen og Din Venn Ole har lånt sine stemmer til filmen i dette tilfellet, og titlen på filmen kan og tilskrives vår alles yndlings-Espen.
Da håper jeg dere koser dere med filmen, men vil først nevne at noe kjenskap til Top Gear vil gjøre det litt morsommere.


Labels: , , ,

8 Respons pŒ “Caravan Carnage”

  1. # Anonymous Anonymous

    Om dette ikke er en Amandus-film, nei da vet ikke jeg! Terningkast nitten.

    Ole var for øvrig han med den litt jentete stemmen, for dere som ikke ferska det.  

  2. # Anonymous Anonymous

    Jeg og Audun, derimot, gjør en megainnsats.  

  3. # Anonymous Anonymous

    Gud, jeg har sett den åtte ganger allerede. Dette tar nesten litt overhånd.  

  4. # Anonymous Anonymous

    Hurra for Jannicke!!  

  5. # Blogger PCB

    Jeg syntes faktisk at filmen ikke har noe godt av at du bytta meg ut... ;-)

    Iversen: Audun schmaudun.  

  6. # Blogger Kristin Storrusten

    Genialt! Veldig kult! (Sigurd melder at han - med all sin radioerfaring - ikke har fått en rolle, og mener at den derfor er skikkelig crap.)  

  7. # Blogger Unknown

    Snask dette. Men vist dette skal foregå i UK, så burde kanskje bilen hatt rattet på høyre side?

    Venter på at Pixar kjøper rettighetene, men beholder voiceoverne!  

  8. # Blogger Fred Ut

    Pene breie britiske aksenter også. Engelsklæreren gir en klar sekser muntlig.  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter