Jeg lover å komme tilbake med et ordentlig innlegg om Dr. Horrible's Sing Along Blog,
men i mellomtiden vil jeg at dere skal nyte disse herlige, 4 sekundene.

Labels: , ,

3 Respons pŒ “The Hammer isn't his fists”

  1. # Anonymous Anonymous

    Eg var SÅ meint å sjå denne, men har heilt gløymt det. Heldigvis finst det jo på torrent. :)  

  2. # Blogger Jannicke

    Kjøp den på iTunes, så tjener Joss og kompisene hans inn litt av utgiftene sine!

    Det var en fiffig liten serie, men jeg hadde selvsagt glemt at man *aldri* må stole på Joss.  

  3. # Anonymous Anonymous

    Enda ikke sett Dr Horrible...
    Men jeg ser på How I Met Your Mother, og der er Neil Patrick Harris helt fantastisk morsom!
    Du MÅ se, om du ikke alt gjør det!  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter