Nok en post i serien "Hvorfor Jannicke ikke har kjæreste."
Tidligere poster i denne serien finnes her:
Post 1
Post 2
Post 3
Post 4


Etter å ha tilbrakt Halloween uten at en eneste person kjente igjen kostymet mitt (noe jeg syntes var urettferdig, fordi jeg gjorde mange glade i løpet av kvelden ved å kjenne igjen deres vel så obskure kostymer), tenkte jeg at jeg skulle poste et bilde av det her, så folk kunne gjette på hvem jeg er. Jeg blir veldig skuffet hvis ingen får det til. (Selv om de fleste innen min bekjentskapskrets vil se litt ned på meg for å ha kledd meg ut som denne karakteren.)

Labels: , ,

4 Respons pŒ “Dere får gjette uten hjelp”

  1. # Blogger Isobel

    Bildetittelen er kanskje litt avslørende?  

  2. # Blogger Jannicke

    Tenkte jeg skulle hjelpe litt. Du må jo forsåvidt vite hva det referer til for å skjønne det, og om du vet det, vet du allerede hva kostymet er.  

  3. # Anonymous Sonja Dadam!

    Jeg vet, jeg vet! Mirror Kirk! Jeg tror ikke det lover helt bra for meg at jeg vet dette, når jeg bare har sett en Star Trek-episode i hele mitt liv (og det er ikke den med SpeilKirk). Jeg blir utsatt for passiv Star Treking av deg. Når det er sagt, så tror jeg ikke folk ser så mye ned på deg som du tror de gjør på grunn av dette. Og, ja, kult kostyme.  

  4. # Anonymous Anonymous

    det jeg var ute etter, takk  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter