Hva ønsker Jannicke seg den 12. desember?
Jo, jeg skulle ønske flere katolske prester var som Father Jacob fra Apparitions (Jeg har gitt ham kallenavnet 'Action-priest').
Ikke sett Apparitions ennå, sier du? Muligens fordi bare 5 av 6 episoder har blitt vist så langt, og alle har vært på Britisk TV. Om du får muligheten vil jeg alikevel anbefale at dere tar en titt, med mindre du er av den sensitive sorten som lar deg fornærme av alt, eller ikke liker blod så veldig godt. Apparitions handler nemlig om en eksorsist, og det skjer ganske mye ekkelt i løpet av serien. Demoner er ikke så veldig snille, skjønner du.
(Jeg skulle også ønske jeg ikke fant ham så tiltrekkende. Mannen er 63 år, og jeg var ikke tiltrukket av ham da han var i 30-årene. Jeg tror det er manglen på permanenten fra helvete sosm gjør det.)

Labels: ,

1 Respons pŒ “12. desember”

  1. # Anonymous Anonymous

    Apparitions er en strålende serie, og Shaw blir bare mer og mer sexy jo eldre han blir.  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter