Jeg fortsetter trenden i aa falle for TV-serier jeg ikke trodde jeg skulle falle for.

Alle som kjenner meg saann halvveis har nok faatt med seg mitt intense hat for allsang. Jeg nekter fortsatt for alle rykter som sier at dette er fordi jeg selv ikke kan synge, men tilfellet er fortsatt at allsang ikke er min ting. Av den grunn burde ikke kor vaere det heller, sant?
Dette gjor det litt overraskende at jeg har falt pladask for Glee.
Ikke hort om Glee, sier du?
La oss fikse det.

Glee er en TV-serie som for tiden for tiden gaar paa Fox (djevelens kanal, men Glee er ikke laget av Joss Whedon, saa den kan fortsatt kanskje overleve kanalen, selv om det er et bra program). Den handler om en laerer som, i haap om aa gjennoppleve sin ungdoms storhetsdager, gjennoppretter Glee, skolekoret. Ulempen er at aa melde seg inn i Glee er som aa skrive seg opp paa en liste for aa faa slush kastet i ansiktet daglig, og at lederen for Cheerlederne har et intest hat for alt som stjeler skolepenger fra hennes "Cheerios". Glee maa derfor leve med sabotasjeforsok og mobbing, for ikke aa nevne en million andre intriger, i tillegg til at de maa komme med minst to sang og dans nummere i lopet av episoden.
Det er faktisk haerligere enn man skulle tro.
Som bevis, (siden jeg ikke tror jeg kan overbringe fabelaktigheten til Glee med mine ord og mitt Engelske tastatur) har jeg lagt ved et par klipp. Kos dere!





PS: Jeg glemte helt aa nevne det, men det er en mulighet for at Fox bestemmer seg for aa kansellere alikevel. Joss Whedon skal nemlig regissere en episode. (Han er fan, han og.) Ryktene vil ha det til at Neil Patrick Harris kommer til aa vaere med i den episoden.

Labels: , ,

5 Respons pŒ “Jannicke anbefaler TV-serier: Glee”

  1. # Anonymous Andrine

    Glee er så fantastisk moro!
    Gleder meg vilt til nye episoder!

    Ser du How I Met Your Mother?
    I nyeste episoden fikk Neil Patrick Harris synge og danse. Fantastisk!  

  2. # Blogger Jannicke

    Jeg elsker Glee! Mer Kurt! Mer Kurt og Mercedes samme, og mer Kurt og faren hans sammen.
    Og mer Other Asian!

    Egentlig vil jeg bare ha mer av alt.

    Jeg ser HIMYM, men har ikke fått fulgt med på de siste 3-4 episodene. Gleder meg til å se syngingen og dansingen.  

  3. # Anonymous chicida

    ja til mer other asian!  

  4. # Blogger Jannicke

    Other Asian (Mike) er en av favorittene mine, som er snodig, med tanke på at han har sagt to setninger, og den eneste jeg kan huske av dem er "I can do popping and locking".
    Det er bare noe med dansingen hans, og de søte ansiktsuttrykkene han har når han danser.

    Mer Mike Chang til folket sier jeg bare!  

  5. # Anonymous Anonymous

    veldig interessant, takk  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter