Jeg oppdaget til min store overraskelse at det var avstemning om for Den Gylne Q over hos Esquil, og tenkte jeg skulle prøve å bestikke dere med bilder, men det viser seg at jeg er en dag for sent ute. Dere kan jo kose dere med litt mannegodteri for øynene alikevel. (Jeg nekter å skamme meg over at jeg finner denne mannen heit.)












Kirk fondled

Photobucket

Det får være nok skamløs objektifisering for denne gang.

Labels: , , ,

3 Respons pŒ “Hva annet kan man vente når skjortene hans rives i filler bare man ser på dem?”

  1. # Anonymous Andrine

    http://www.youtube.com/watch?v=5hARDXYz2io

    Hahahahaha!  

  2. # Blogger Jannicke

    Åh, Rocket Man. Selv Shatner selv er litt pinelig berørt over den. Tingen er at han faktisk kan synge, han bare velger å snakke i stede. Jeg liker hans snakke-versjon av Slim Shady. He found a way.

    http://www.youtube.com/watch?v=I5_K_pUKEJY  

  3. # Anonymous Andrine

    Er jo snakkinga som er festlig, haha!  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter