I natt drømte jeg at Jeremy Clarkson ikke lenger ville lage Top Gear fordi han hadde dårlig samvittighet på grunn av global oppvarming. I stede skulle han bruke resten av livet sitt på å sykle rundt på sykkel.

Jeg tror kanskje det er den sykeste drømmen jeg har hatt så langt. Tusen ganger sykere enn den gangen jeg drømte at John Barrowman bar meg ned Karl Johan fordi vi skulle samme vei uansett, og han viste at jeg likte å bli båret.

Labels: , ,

2 Respons pŒ “EnvironMENTALIST!”

  1. # Blogger idunn

    Geniale underbevisstheten? :D  

  2. # Anonymous Anonymous

    Lo ekstremt godt da jeg leste dette!

    Fortalt det videre til diverse folk også, som syns det var minst like moro!

    Good times ;)  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter