Jeg er sikker på at dere alle har lurt på hvordan jeg vil se ut som en superhelt. Dere kan fortsette å lure. Om dere lurer på hvordan jeg ser ut som en superskurk, på den andre siden, kan dere kose dere med denne illustrasjonen.





Ikke la dere lure av overskriften. Alteregoet mitt er i virkeligheten "Lady Slo-Mo".

Ved hjelp av banebrytende teknologi har jeg klart å høste mine egne svakheter og bruker dem mot andre. Det vil si at jeg kan få tiden til å gå sakte, slik at alt utenom meg beveger seg i sakte film, jeg kan få folk til å miste retningssansen, og jeg kan få dem til å bare snakke i sitater. Du tror kanskje den siste ikke er en spesielt god kraft, men har du noensinne sittet i en rettsal hvor vedkommende som skal vitne mot deg kun sier ting som "The Force will be with you. Always."? Jurien tar dem ikke spesielt seriøst.

Jeg er klar over at kappen kan være upraktisk og henger seg fast i ting, men 80% av det å være en superskurk er image. Om folk lærer å frykte deg trenger du ikke bruke så mye makt for å holde dem på plass. The Dread Pirate Roberts lærte meg det.


Om du vil lage din egen helt kan du gjøre det her.

Labels:

4 Respons pŒ “Lady Slo-Mo”

  1. # Blogger Isobel

    Fantastisk bra!!! Når kommer filmen?  

  2. # Blogger Margrethe

    olala!  

  3. # Anonymous Anonymous

    Herlig!!
    Brikkene falt på plass for min egen del nå ;o)  

  4. # Anonymous Anonymous

    Haha. Jeg pleier ikke være så begeistret når nettsider setter i gang lyd sånn helt av seg selv, men den fallt i smak. Desverre er skjemen min så dust at de fleste funksjonene fallt utenfor, og jeg blir pent nødt for å sette sammen helten meg i arbeidstiden en dag.

    Lady Slo-Mo ser fantastisk ut da. Jeg skal være på vakt for henne, da jeg tror hun vil kunne utrette stor skade om vi ikke følger med!  

Post a Comment



© 2008 The Cortex Feed | Basert pŒ K2 Template av GeckoandFly. Redigert og fornorsket av Kristin Storrusten.

free hit counter